July 23, 2010

Tamat Internship

13 Julai 2010, Selasa
Sebagai penutup, di sampaikan sari berita utama. . . aku dengan berjayanya telah menamatkan training 3 bulan di Octagon... Alhamdulillah, Allah masih sayangkan aku kerana belum menamatkan training aku kt dunia (Falsafah Kelas Pertama). Memandangkan aku berpandangan jauh dan terlagi bijaksana, aku nak share short video presentation aku yang menarik (Perasan Kelas Pertama) untuk cuci mata korang yang korang prasan bersih walaupun hakikatnya kotor.
??? (Gelong)
Bilangan terima kasih yang tidak terkira kepada sekalian makhluk diluar sana kerana sentiasa memberi galakan yang tidak membina semasa proses industrial training dijalankan. Akhir kata, Majulah Sukan Untuk Negara...

Final World Cup 2222
_Spain vs Malaysia_

InsyaAllah... hehe...

No comments:

Post a Comment