April 24, 2010

Xcident Story...

1st strory: 27 Mac 2010, Sabtu
- Ni libatkan ayah aku ngan 1 family la. on d way from Kedah nak ke Grik, 700pm.
- on d way dekat2 baling, segerombolan lembu dengan selumbernya telah membuat roadblock di tengah2 jalan withou any alert sign.
- suddenly dalam kegelapan maghrib, around 100kmh ayah aku telah menghentam mereka dan ahli keluarga mereka dan sekor lembu telah mati di tempat kjadian.
- Alhamdulillah suma insan selamat. Pray to Allah...

Mission Failed. haha...

- terpaksa panggil toe-truck bawak p balai and workshop.

Wshop at Gurun

Day after xcident

Penangan Lembu.. oh...


Enjine prob skek... habih suma kena buka...

Repair in progress

Interior Alhamdulillah ok..

Some wiring and electronic component.... hoh..

2nd story: 23 April 2010, Friday
- 830am, macam biasa bersiap nak ke office, meneruskan saki baki intern prog...
- Daripada Sg Ramal.. on the way, traffic jam lak kt kajang. tiba2 Boom...
- tengah mencari dimana bunyi itu, tiba2 kereta aku dihentam dan menghentam.. wo...
- 1 big lorry (trailer) telah hentam sama itu small lorry dan lori telah menghentam van dan van telah menghentam aku dan aku telah menghentam keta depan..
- 5 bijik, hadui...
- Trailer(big lorry) dan small lorry telah cabot melarikan diri... ceh, x sempat aku nak bergambar...

Gambar tempat kejadian


Blakang keta drempuh van bawak makanan.

Zoom skek


KAL9090


Mata dah sepet sebelah.

Van yg hentam aku, BHQ914

blakang van yg telah dihentam oleh si lorry kecil

keta yg aku hentam.. hadui, baru kuar kedai ni bang...

skek ja aku hentam. x banyak. sory no...


zoom skek... bumper ja rosak... alhamdulillah...

- Alhamdulillah... aku chat. keta ja sakit...
- iman pun sakit gak.
- hadui... terpaksa amik emergency leave 1 hari...


No comments:

Post a Comment